Dlaczego AD Serwis...


Wykwalikowana kadra

nasi pracownicy uczestniczą w licznych szkoleniach produktowych oraz warsztatach technicznych

dokonując zakupu systemu lub usługi w AD Serwis możecie Państwo liczyć na profesjonalną obsługę oraz      

fachowe doradztwo.


Naszą rzetelność i zaangażowanie potwierdzają opinie Klientów   


W ramach usług wsparcia technicznego umożliwiamy Państwu dostęp do 24 godzinnej infolinii pomocy technicznej, portalu pomocy zdalnej. Najnowsza technologia pozwala nam na dostęp zdalny do Państwa systemów, możemy zdalnie zmienić konfigurację a w wielu przypadkach usunąć problem lub usterkę bez konieczności wizyty w obiekcie, co znacznie przyspiesza serwis.

Pomoc zdalna jest w 100% bezpieczna (szyfrowane połączenie po uprzedniej zgodzie Użytkownika systemu na dostęp serwisu) 


Oferujemy pakiety serwisowe na korzystnych warunkach a także dostęp do usług AD Serwis Premium.


Nowoczesna platforma do komunikacji z Klientem automatycznie przypomina o potrzebie serwisu, wymiany baterii lub o zbliżającym się terminie przeglądu systemu.


Nasi Klienci mogą samodzielnie rezerwować przez stronę internetową dogodne dla siebie terminy przeglądów oraz wizyt serwisu.


Każdy Klient posiada swojego osobistego doradcę, który sporządza oferty i obsługuje inwestycje.


Poniżej przedstawiamy prosty "mechanizm" naszego standardu obsługi Klienta na przykładzie instalacji w budynku

Twój wybór

Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą ! 
Proponujemy bezpłatne
 spotkanie w miejscu przyszłej instalacji



To szybkie i proste

Samodzielnie wybierasz dogodny dla siebie termin spotkania na naszej stronie internetowej.Oczywiście można umówić się także przez infolinię

Twój obiekt

Podczas spotkania nasz doradca odpowie na wszystkie pytania, zaproponuje kilka koncepcji instalacji, po spotkaniu otrzymasz bezpłatną wycenę