Dlaczego AD Serwis...
Wykwalikowana kadra
nasi pracownicy uczestniczą w licznych szkoleniach produktowych oraz warsztatach technicznych
dokonując zakupu systemu lub usługi w AD Serwis możecie Państwo liczyć na profesjonalną obsługę oraz
fachowe doradztwo.
Naszą rzetelność i zaangażowanie potwierdzają opinie Klientów
W ramach usług wsparcia technicznego umożliwiamy Państwu dostęp do 24 godzinnej infolinii pomocy technicznej, portalu pomocy zdalnej. Najnowsza technologia pozwala nam na dostęp zdalny do Państwa systemów, możemy zdalnie zmienić konfigurację a w wielu przypadkach usunąć problem lub usterkę bez konieczności wizyty w obiekcie, co znacznie przyspiesza serwis.
Pomoc zdalna jest w 100% bezpieczna (szyfrowane połączenie po uprzedniej zgodzie Użytkownika systemu na dostęp serwisu)
Oferujemy pakiety serwisowe na korzystnych warunkach a także dostęp do usług AD Serwis Premium.
Nowoczesna platforma do komunikacji z Klientem automatycznie przypomina o potrzebie serwisu, wymiany baterii lub o zbliżającym się terminie przeglądu systemu.
Nasi Klienci mogą samodzielnie rezerwować przez stronę internetową dogodne dla siebie terminy przeglądów oraz wizyt serwisu.
Każdy Klient posiada swojego osobistego doradcę, który sporządza oferty i obsługuje inwestycje.
Twój wybór
Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą !
Proponujemy bezpłatne
spotkanie w miejscu przyszłej instalacji
To szybkie i proste
Samodzielnie wybierasz dogodny dla siebie termin spotkania na naszej stronie internetowej.Oczywiście można umówić się także przez infolinię
Twój obiekt
Podczas spotkania nasz doradca odpowie na wszystkie pytania, zaproponuje kilka koncepcji instalacji, po spotkaniu otrzymasz bezpłatną wycenę