Formularz zwrotu towaru

AD Serwis przyznaje Przedsiębiorcy, który nie dokonał zakupu towaru w charakterze Przedsiębiorcy quasi-Konsumenta, prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni - wyłącznie po spełnieniu przez Niego poniższych warunków biznesowych.  

Przedsiębiorca nie może dokonać zwrotu:

- głośników

- baterii

- akumulatorów

- nośników

- produktów oznaczonych jako"wycofane z oferty"

- produktów oznaczonych jako "dostępny na zamówienie"

- starych serii produktu - np. jeżeli produkt został wyprodukowany w nowej wersji lub nowej szacie graficznej

- przewodów i konwerterów do programowania urządzeń

- testerów czujek

- narzędzi


W przypadku Przedsiębiorcy, który nie dokonał zakupu towaru w charakterze Przedsiębiorcy quasi-Konsumenta zwrot towaru możliwy jest wyłącznie za pośrednictwem elektronicznego formularza zwrotów dostępnego na tej stronie, co jest równoznaczne ze zleceniem firmie AD Serwis usługi logistycznej organizacji transportu i przyjęcia zwracanego towaru, za wynagrodzeniem w następującej wysokości: 


usługa logistyczna 69 zł + VAT w przypadku wysłania towaru w paczce do 30 kg 

lub 

usługa logistyczna 199 zł + VAT w przypadku wysłania towaru na palecie. 

w skład usługi logistycznej wchodzą:


- transport przesyłki od Kupującego do naszego centrum logistycznego

- rozpakowanie przesyłki

- sprawdzenie sprzętu w serwisie

- inne koszty związane z obsługą logistyczną zwrotu.


Po rozpatrzeniu wniosku otrzymacie Państwo w zwrotnym mailu etykietę adresową, którą należy wydrukować i nakleić na paczkę.

Gdy przesyłka będzie gotowa do odbioru proszę przesłać stosowną informację na adres sklep@ad-serwis.com.pl - dział logistyki zamówi kuriera, który odbierze przesyłkę.


Przesyłka ze zwrotem zostanie rozpakowana na monitorowanym stanowisku

 

Zwracane artykuły zostaną przekazane do serwisu w celu oceny ich stanu.

 

W przypadku gdy sprzęt jest sprawny, nie nosi śladów montażu, plomby gwarancyjne oraz opakowania są nie naruszone wystawiony zostanie dokument sprzedaży za usługę logistyczną oraz faktura korygująca za zwracany sprzęt - dokumenty zostaną wysłane mailem do Przedsiębiorcy z prośbą o potwierdzenie.

 

Po potwierdzeniu przez Przedsiębiorcę przyjęcie faktury korygującej przekazywany jest zwrot środków wynikający z faktury korygującej pomniejszony o wartość usługi logistycznej.

 

Opłata logistyczna doliczana jest do zwrotów z zamówień złożonych po 1.04.2022


Skontaktuj się z nami