Formularz zwrotu towaru
AD Serwis przyznaje Przedsiębiorcy, który nie dokonał zakupu towaru w charakterze Przedsiębiorcy quasi-Konsumenta, prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni - wyłącznie po spełnieniu przez Niego poniższych warunków biznesowych.
Przedsiębiorca nie może dokonać zwrotu:
- głośników
- baterii
- akumulatorów
- nośników
- produktów oznaczonych jako"wycofane z oferty"
- produktów oznaczonych jako "dostępny na zamówienie"
- starych serii produktu - np. jeżeli produkt został wyprodukowany w nowej wersji lub nowej szacie graficznej
- przewodów i konwerterów do programowania urządzeń
- testerów czujek
- narzędzi
W przypadku Przedsiębiorcy, który nie dokonał zakupu towaru w charakterze Przedsiębiorcy quasi-Konsumenta zwrot towaru możliwy jest wyłącznie za pośrednictwem elektronicznego formularza zwrotów dostępnego na tej stronie, co jest równoznaczne ze zleceniem firmie AD Serwis usługi logistycznej organizacji transportu i przyjęcia zwracanego towaru, za wynagrodzeniem w następującej wysokości:
usługa logistyczna 69 zł + VAT w przypadku wysłania towaru w paczce do 30 kg
lub
usługa logistyczna 199 zł + VAT w przypadku wysłania towaru na palecie.
w skład usługi logistycznej wchodzą:
- transport przesyłki od Kupującego do naszego centrum logistycznego
- rozpakowanie przesyłki
- sprawdzenie sprzętu w serwisie
- inne koszty związane z obsługą logistyczną zwrotu.
Po rozpatrzeniu wniosku otrzymacie Państwo w zwrotnym mailu etykietę adresową, którą należy wydrukować i nakleić na paczkę.
Gdy przesyłka będzie gotowa do odbioru proszę przesłać stosowną informację na adres sklep@ad-serwis.com.pl - dział logistyki zamówi kuriera, który odbierze przesyłkę.
Przesyłka ze zwrotem zostanie rozpakowana na monitorowanym stanowisku
Zwracane artykuły zostaną przekazane do serwisu w celu oceny ich stanu.
W przypadku gdy sprzęt jest sprawny, nie nosi śladów montażu, plomby gwarancyjne oraz opakowania są nie naruszone wystawiony zostanie dokument sprzedaży za usługę logistyczną oraz faktura korygująca za zwracany sprzęt - dokumenty zostaną wysłane mailem do Przedsiębiorcy z prośbą o potwierdzenie.
Po potwierdzeniu przez Przedsiębiorcę przyjęcie faktury korygującej przekazywany jest zwrot środków wynikający z faktury korygującej pomniejszony o wartość usługi logistycznej.
Opłata logistyczna doliczana jest do zwrotów z zamówień złożonych po 1.04.2022