Dlaczego AD Serwis...
Wykwalikowana kadra
nasi pracownicy uczestniczą w licznych szkoleniach produktowych oraz warsztatach technicznych
dokonując zakupu systemu lub usługi w AD Serwis możecie Państwo liczyć na profesjonalną obsługę oraz
fachowe doradztwo.
Naszą rzetelność i zaangażowanie potwierdzają opinie Klientów
W ramach usług wsparcia technicznego umożliwiamy Państwu dostęp do 24 godzinnej infolinii pomocy technicznej, portalu pomocy zdalnej. Najnowsza technologia pozwala nam na dostęp zdalny do Państwa systemów, możemy zdalnie zmienić konfigurację a w wielu przypadkach usunąć problem lub usterkę bez konieczności wizyty w obiekcie, co znacznie przyspiesza serwis.
Pomoc zdalna jest w 100% bezpieczna (szyfrowane połączenie po uprzedniej zgodzie Użytkownika systemu na dostęp serwisu)
Oferujemy pakiety serwisowe na korzystnych warunkach a także dostęp do usług AD Serwis Premium.
Nowoczesna platforma do komunikacji z Klientem automatycznie przypomina o potrzebie serwisu, wymiany baterii lub o zbliżającym się terminie przeglądu systemu.
Nasi Klienci mogą samodzielnie rezerwować przez stronę internetową dogodne dla siebie terminy przeglądów oraz wizyt serwisu.
Każdy Klient posiada swojego osobistego doradcę, który sporządza oferty i obsługuje inwestycje.