Zgodność z normami i wiedza praktyczna...
Często się zdarza, że instalację systemu alarmowego wykonuje Państwa elektryk, który proponując montaż alarmu "zyskuje" kolejny "punkt".
Absolutnie nie mamy nic przeciwko elektrykom instalującym alarmy ale tylko wtedy gdy posiadają niezbędną wiedzę techniczną, wymagane kwalifikacje i dużą praktykę przy w wykonywaniu instalacji niskoprądowych.
Warto rozważyć już na etapie oferty i rozmowy na temat przyszłego systemu alarmowego czy taka osoba posiada wymaganą wiedzę i kwalifikacje, czy wykona tylko okablowanie, czy będzie w stanie uruchomić system, czy zapewni sprawne działanie systemu w przyszłości a także co najważniejsze późniejszy serwis i wsparcie techniczne dla Klienta w przypadku ewentualnych awarii.
Ważne zasady !
Należy pamiętać o kilku ważnych zasadach dotyczących montażu czujników, ich lokalizacji, sposobu montażu.
Niestety bardzo często nie są one przestrzegane przez instalatorów - oczywiście nieświadomie (wynika to z braku wiedzy technicznej)
System instalowany przez agencję ochrony
Zdecydowanie odradzamy "zlecanie" montażu alarmu firmom ochroniarskim !!!
Jest to chyba oczywiste, że taki system z punktu widzenia agencji ochrony ma być tani (co wyklucza "dobry")
Firma ochroniarska zarabia na abonamencie za monitoring systemu. Nikt nie zwraca tutaj uwagi na jakość
tego systemu, wygodę użytkowania dla Klienta, na dodatkowe funkcje użytkowe które można wykorzystać.
Jedynym celem firmy ochroniarskiej jest "złapać kolejnego Klienta na abonament" !!!
Nie ma tu mowy o fachowym doradztwie, bo na to po prostu nie ma czasu !!! Jest za to taniej.
Często Klient ma wrażenie, że alarm jest OK, jest nawet aplikacja mobilna ale nikt nie mówi o tym, że przestanie działać gdy umowa na monitoring zostanie zakończona lub rozwiązana.
Takiego systemu nie można z niczym integrować.
Panuje na rynku taka zasada, pod którą się podpisujemy, że inna firma powinna instalować alarm a inna "ochraniać obiekt".
Dlaczego AD Serwis ?
Wykwalikowana kadra
nasi pracownicy uczestniczą w licznych szkoleniach produktowych oraz warsztatach technicznych
dokonując zakupu systemu lub usługi w AD Serwis możecie Państwo liczyć na profesjonalną obsługę oraz
fachowe doradztwo.
Naszą rzetelność i zaangażowanie potwierdzają opinie naszych Klientów
W ramach usług wsparcia technicznego umożliwiamy Państwu dostęp do 24 godzinnej infolinii pomocy technicznej, portalu pomocy zdalnej. Najnowsza technologia pozwala nam na dostęp zdalny do Państwa systemów, możemy zdalnie zmienić konfigurację a w wielu przypadkach usunąć problem lub usterkę bez konieczności wizyty w obiekcie, co znacznie przyspiesza serwis.
Pomoc zdalna jest w 100% bezpieczna (szyfrowane połączenie po uprzedniej zgodzie Użytkownika systemu na dostęp serwisu) - dla przykładu opisany wyżej "elektryk" nie zapewni Państwu wsparcie technicznego na takim poziomie.
Oferujemy pakiety serwisowe na korzystnych warunkach a także dostęp do usług AD Serwis Premium.
Nowoczesna platforma do komunikacji z Klientem automatycznie przypomina o potrzebie serwisu, wymiany baterii lub o zbliżającym się terminie przeglądu systemu.
Nasi Klienci mogą samodzielnie rezerwować przez stronę internetową dogodne dla siebie terminy przeglądów oraz wizyt serwisu.
Każdy Klient posiada swojego osobistego doradcę, który sporządza oferty i obsługuje inwestycje.
Sukcesywny rozwój naszej oferty ma na celu stałe podnoszenie jej atrakcyjności i konkurencyjności oraz umacnianie pozycji firmy AD Serwis jako lidera w zakresie dystrybucji elektronicznych urządzeń ochrony mienia. Możemy śmiało stwierdzić, że posiadamy bardzo bogatą ofertę sprawdzonych produktów, co pozwala na szybką realizację Państwa różnorodnych potrzeb.
W celu jak najszybszego zaspokojenia potrzeb naszych Klientów nieustannie monitorujemy światowe rynki poszukując nowych rozwiązań, pozyskując wiedzę zakresie trendów rozwoju branży zabezpieczeń. Mamy nadzieję, że w wyniku tych działań nasza oferta jest w stanie zaspokoić Państwa oczekiwania w zakresie konfiguracji systemów zarówno w stopniu podstawowym i profesjonalnym.